
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY KOSMETICKÉHO SALONU HARMONIE
1. Úvodní ustanovení 1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem kosmetického salonu (dále jen „Provozovatel“) a zákazníky (dále jen „Zákaznice“) při poskytování kosmetických služeb.
1.2 Provozovatelem je:
Jméno: Pavlína Kotlíková, U Rybníčků 527, Světlá nad Sázavou
IČO: 74522655
Sídlo provozovny: U Rybníčků 1147, Světlá nad Sázavou
Kontaktní údaje: 777233845, pavlinakotlikova@email.cz
1.3 Tyto VOP jsou dostupné na webových stránkách Provozovatele a v provozovně kosmetického salonu.
2. Objednání a rezervace služeb 2.1 Zákaznice si může služby objednat osobně, telefonicky nebo online.
2.2 Rezervace je potvrzena po zpětném potvrzení ze strany Provozovatele.
2.3 Zákaznice je povinna při objednání uvést pravdivé informace nezbytné pro poskytnutí služeb (např. zdravotní omezení, alergie).
3. Zrušení nebo změna rezervace 3.1 Zákaznice může rezervaci zrušit nebo změnit nejpozději 24 hodin před sjednaným termínem. Zrušení lze provést pouze telefonicky.
3.2 Při zrušení rezervace v kratší lhůtě nebo nepříchodu na sjednaný termín může být Zákaznici účtován storno poplatek ve výši 75 % ceny objednané služby.
3.3 V případě opakovaného a častého rušení rezervací nebo nepříchodů na sjednané termíny si Provozovatel vyhrazuje právo Zákaznici další termíny neposkytnout.
4. Poskytování služb 4.1 Provozovatel poskytuje kosmetické služby na základě odborné kvalifikace a aktuálních poznatků v oblasti kosmetiky.
4.2 Zákaznice je povinna sdělit Provozovateli veškeré relevantní informace o svém zdravotním stavu, které mohou ovlivnit poskytování služb.
4.3 Provozovatel nenese odpovědnost za škody způsobené zákaznici, pokud tato neposkytla pravdivé informace o svém zdravotním stavu nebo porušila pokyny Provozovatele.
5. Ceny a platby 5.1 Aktuální ceník služeb je k dispozici na webových stránkách Provozovatele a v provozovně.
5.2 Platba za služby je možná hotově nebo QR kódem ihned po poskytnutí služeb.
6. Reklamace 6.1 Pokud Zákaznice není spokojená s poskytnutými službami, je povinna tuto skutečnost oznámit ihned po skončení ošetření.
6.2 Reklamace budou řešeny individuálně, s ohledem na povahu problému.
7. Ochrana osobních údajů 7.1 Provozovatel zpracovává osobní údaje Zákaznice v souladu s platnými právními předpisy (zejména GDPR).
7.2 Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem poskytování služb, komunikace se Zákaznicí a plnění právních povinností.
7.3 Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných na webových stránkách Provozovatele.
8. Závěrečná ustanovení 8.1 Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 1.1.2025
8.2 Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP. O změně bude Zákaznice informována prostřednictvím webových stránek nebo jiným vhodným způsobem.
8.3 Veškeré spory vzniklé z těchto VOP budou řešeny především smírně. Pokud nedojde ke smírnému řešení, budou spory rozhodovány příslušným soudem podle platného právního řádu.
V případě dotazů nebo nejasností se prosím obracejte na Provozovatele: Pavlína Kotlíková, 777233845.

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ PRO KOSMETICKÝ SALON – GDPR
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto zásady ochrany osobních údajů (dále jen „Zásady“) popisují, jak Provozovatel kosmetického salonu (dále jen „Provozovatel“) zpracovává osobní údaje Zákaznic v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).
1.2 Provozovatelem je:
Jméno: Pavlína Kotlíková, U Rybníčků 527, Světlá nad Sázavou
IČO: 74522655
Sídlo provozovny: U Rybníčků 1147, Světlá nad Sázavou
Kontaktní údaje: 777233845, pavlinakotlikova@email.cz
2. Jaké osobní údaje zpracováváme
2.1 Provozovatel zpracovává následující osobní údaje Zákaznic:
- Jméno a příjmení
- Kontaktní údaje (telefon, e-mail)
- Informace o zdravotním stavu (např. alergie, citlivost pleti) pro účely poskytování kosmetických služeb
- Historie poskytovaných služeb
- Účel zpracování osobních údajů
- 3.1 Osobní údaje jsou zpracovávány za těmito účely:
- Poskytování kosmetických služeb na míru
- Komunikace se Zákaznicemi ohledně rezervací, služeb a nabídek kosmetických produktů
- Plnění právních povinností (např. vedení účetnictví)
- Marketingové aktivity (např. zasílání nabídek a novinek) pouze na základě souhlasu Zákaznice
4. Právní základ zpracování
4.1 Provozovatel zpracovává osobní údaje na základě:
- Plnění smlouvy o poskytování kosmetických služb
- Plnění právních povinností
- Oprávněného zájmu (např. ochrana práv a majetku Provozovatele)
- Souhlasu Zákaznice pro marketingové účely
5. Doba uchování osobních údajů
5.1 Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytně nutnou pro splnění účelu zpracování:
- Po dobu trvání smluvního vztahu
- Po dobu stanovenou právními předpisy (např. účetní dokumentace 10 let)
- Do odvolání souhlasu Zákaznice v případě marketingových aktivit
6. Práva Zákaznic
6.1 Zákaznice mají právo:
- Na přístup ke svým osobním údajům
- Na opravu nepřesných nebo neúplných údajů
- Na vymazání osobních údajů (pokud nejsou dány právní důvody pro jejich další zpracování)
- Na omezení zpracování
- Na přenositelnost údajů
- Vznést námitku proti zpracování
- Podat stížnost u úřadu pro ochranu osobních údajů
6.2 Práva mohou Zákaznice uplatnit kontaktováním Provozovatele na uvedené kontaktní údaje.
7. Předávání osobních údajů třetím stranám
7.1 Osobní údaje mohou být předány:
- Poskytovatelům IT služeb a účetním firmám (na základě smlouvy o zpracování osobních údajů)
- Orgánům činným v trestním řízení nebo jiným orgánům veřejné správy, pokud to vyžaduje zákon
8. Zabezpečení osobních údajů
8.1 Provozovatel používá odpovídající technická a organizační opatření k zajištění ochrany osobních údajů proti neoprávněnému přístupu, ztrátě nebo zneužití.
9. Závěrečná ustanovení
9.1 Tyto Zásady nabývají platnosti a účinnosti dne 1.1.2025.
9.2 Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Zásady kdykoli změnit. O změně bude Zákaznice informována prostřednictvím webových stránek nebo jiným vhodným způsobem.

Reklamační řád kosmetického salonu HARMONIE
I. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád upravuje postup při uplatnění reklamace v kosmetickém salonu HARMONIE, provozovaném Pavlínou Kotlíkovou. Tento řád se vztahuje na všechny služby poskytované zákazníkům v rámci kosmetických ošetření, masáží a dalších služeb salonu.
II. Reklamace služeb
- Zákazník má právo reklamovat služby, pokud není spokojen s výsledkem ošetření nebo pokud došlo k poškození pleti v důsledku použití kosmetických přípravků během ošetření.
- Reklamace je možné uplatnit pouze do 7 dnů od poskytnutí služby. Po uplynutí této lhůty reklamace nebude uznána.
- Reklamace musí být podána písemně (e-mailem nebo osobně) a musí obsahovat:
- Jméno a příjmení zákazníka
- Datum poskytnutí služby
- Popis problému a důvod reklamace
- Požadovanou formu vyřízení reklamace (např. oprava služby, náhrada, jiný termín ošetření).
III. Vyřízení reklamace
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 14 dnů od jejího podání.
- Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, zákazník bude mít nárok na:
- Opakování služby zdarma
- Poskytnutí jiné služby podle dohody
- V případě závažného poškození pleti může být nabídnuta náhrada za ošetření.
- Pokud reklamace nebude uznána, zákazník bude informován o důvodech zamítnutí reklamace.
IV. Vyloučení odpovědnosti
- Salon nenese odpovědnost za poškození pleti, které vznikne v důsledku nesprávné domácí péče, alergické reakce na kosmetické přípravky, či nedodržení doporučení po ošetření.
- Salon rovněž nenese odpovědnost za případné zhoršení stavu pleti, pokud zákazník neinformoval o zdravotních problémech nebo kontraindikacích před provedením ošetření.
- Reklamace nebude uznána v případě, že zákazník porušil doporučený postup po ošetření nebo použil produkty, které nebyly doporučeny kosmetičkou.
V. Závěrečná ustanovení
- Tento reklamační řád je platný od 1.1.2025 a je dostupný všem zákazníkům na recepci salonu a na webových stránkách.
- Reklamace je možné uplatnit osobně na adrese provozovny nebo elektronicky na e-mailovou adresu: pavlinakotlikova@email.cz.
- Tento reklamační řád je závazný pro všechny zákazníky salonu.